Страницы

пятница, 26 декабря 2014 г.

Характеристика вчителя

                       Анотація
           до узагальнення досвіду
     вчителя історії і правознавства

 навчально-виховного комплексу №1
     Краснолиманської міської ради
        Демченко Ірини Георгіївни


Тема досвіду: 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
НА УРОКАХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ПРЕДМЕТІВ
Рік узагальнення: 2013 р.



Протягом 2009-2013 рр. учитель Демченко Ірина Георгіївна працювала над проблемою «Використання інтерактивних технологій на уроках суспільствознавчих предметів».
Актуальність вибраної теми визначається вимогами сучасної освітньої системи, необхідністю переходу від репродуктивної моделі освіти до продуктивної, створенні умов для активного розвитку пізнавальних здібностей учнів, безперервної самоосвіти.
У досвіді роботи аналізуються основні складові досвіду , а саме:
1)    розвиток предметних компетентностей в навчальній діяльності;
2)    стимулювання самоосвітньої діяльності засобами розробки індивідуального освітнього маршруту;
3)    формування внутрішньої мотивації в учнів щодо вивчення  історії та правознавства засобами групового навчання;
4)    шляхи втілення даних складових у практику , їх результативність.
Ці шляхи сприяють підвищенню  інтересу до предмету,  розвитку творчих здібностей, самоосвітньої компетентності учнів, дозволяють аналізувати роботу учня і вчителя та прямувати на реальний результат, це дає можливість учням Ірини Георгіївни  проявляти  себе через різноманітні форми діяльності, що приводить до кращих результатів на різних рівнях: від здачі ЗНО, ДПА до перемог у міських та обласних конкурсах учнівської творчості.
 Вважаємо, що Демченко І. Г. заслуговує на присвоєння їй кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії».

         Заступник директора з НВР                               Р. Г. Далудіна


                                                                   Характеристика
                                            діяльності учителя історії, правознавства
    Краснолиманського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний

              заклад-дошкільний навчальний заклад» №1 Краснолиманської міської ради
                                                                   Донецької області                                                         Демченко Ірини Георгіївни

Демченко І.Г. має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю педагогіка та психологія (дошкільна) та другу вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія» та працює учителем історії та правознавства у навчально-виховному комплексі №1 Краснолиманської міської ради з   01.09. 2006 року.
Демченко І.Г. має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії від 2 квітня 2014 року.
У 2013 році Демченко І.Г. підвищила кваліфікацію у Донецькому облІППО за очно-заочною формою навчання.
Демченко Ірина Георгіївна має високий рівень науково-теоретичної підготовки. Володіє широким спектром стратегій навчання: уміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї. Її уроки відзначаються продуманим використанням комплексу методів навчання, різноманітною структурою, раціональною організацією самостійної роботи учнів, завжди цікаві, результативні. Вчитель постійно працює над удосконаленням своєї  педагогічної майстерності, шукає методи поєднання традиційних і нетрадиційних форм роботи, застосовує на своїх уроках елементи інтерактивних технологій, метод проектів, технологію критичного мислення. Ефективно використовує в роботі навчальні посібники, технічні засоби навчання (комп'ютер, мультимедійний проектор), дидактичний матеріал. Вона проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу.
Метою фахової діяльності педагога є створення умов для свідомої орієнтації учнів у сучасному суспільстві, формування в них відповідної активної соціальної та громадянської позиції, підвищення рівня духовної культури школярів, культури спілкування й діяльності для сприяння їх соціалізації, свідомому вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності. У своїй роботі використовує краєзнавчий матеріал, інтерактивні зв’язки. Навчає учнів глибоко і свідомо сприймати складні історичні події, аргументовано висловлювати свою думку.
Ірина Георгіївна,   педагог з глибоким і цікавим внутрішнім світом, стійкою системою принципів і власним світосприйняттям. В системі роботи багато уваги приділяє індивідуальному    підходу у процесі навчання і виховання школярів. Особливого значення надає практиці інтегрованого навчання та введення в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. На високому рівні володіє методикою сучасного уроку, в своїй роботі використовує елементи передового педагогічного досвіду. Працює над проблемою «Використання інноваційних технологій на уроках суспільствознавчих предметів».
У міжатестаційний період стала активним учасником обласної авторської творчої майстерні  з проблеми «Педагогічний супровід розвитку інтелектуальних здібностей учнів при вивченні суспільних дисциплін» за авторськими методиками  Суткового В.Л., Філіпенко Т.М. 18.10.2013 року (Дон. облІППО) презентувала перспективний педагогічний досвід щодо розвитку інтелектуальних здібностей  учнів під час вивчення історії, правознавства, підготувала презентацію авторського майстер – класу. У лютому 2014 року брала участь у обласному семінарі з правового виховання.
Свій педагогічний досвід Ірина Георгіївна представила  на міському рівні. У 2010 році на семінарі директорів НВК з теми «Організація навчально-виховного процесу в НВК» презентувала виступ «Управлінська діяльність адміністрації щодо забезпечення наступності між ланками освіти», підготувала на допомогу заступникам директора з навчально - виховної роботи  практичні матеріали. У 2013 році на семінарі директорів шкіл з теми «Управлінська діяльність керівників освіти  щодо впровадження  нового Держстандарту якості знань учнів» провела разом з вчителем початкових класів урок «Державні, релігійні та народні свята в Україні» (предмет «Я і Україна» (громадянська освіта). Презентувала досвід роботи з проблеми «Використання інтерактивних технологій на уроках суспільствознавчих предметів» на педагогічному технопарку вчителів суспільних дисциплін у січні 2014 року.
У 2012 році стала переможцем, у 2013 році призером (ІІІ місце) міського етапу обласного огляду – конкурсу на кращу організацію правоосвітньої та правовиховної роботи. У 2014 році стала призером (ІІІ місце) у номінації «Урок з правознавства» у міському етапі обласного конкурсу для вчителів суспільних дисциплін «Компетентнісно – орієнтований урок історії і правознавства».
Протягом 2009-2014 років підготувала  електронний посібник мультимедійних джерел для використання на уроках історії та правознавства.
 На сайті відділу освіти були розміщені наступні матеріали: презентація «Реалізація компетентнісного підходу засобами суспільних дисциплін»  (2011 р.), розробка уроку з історії України 7 клас «Князювання Данила Романовича Галицького», з досвіду роботи над проблемою «Формування ключових компетентностей засобами інтерактивного навчання на уроках історії» (2012 р.), інформація про відзначення Дня Соборності України в  НВК №1 (2013 р.).
У 2013 році призначена відповідальною за  поповнення сторінки ПНМК вчителів суспільствознавчих наук  сайту відділу освіти.
Демченко Ірина Георгіївна – творчий вчитель, фахівець  високого  науково-методичного рівня, який забезпечує високі результати у навчанні учнів. Якість знань з історії України   за результатами річного оцінювання  складає 85%. За результатами обласного моніторингу 70%. Щорічно (2010-2013 роки) випускники НВК № 1 брали участь у ЗНО з історії, якість їхніх знань зросла до 67%, у 2011 році – навіть 100%.  Щорічно випускники демонструють якість знань вище середньообласного показника.
За останні 5 років підготувала  переможців і призерів міських етапів творчих конкурсів: 2010-2011 н.р.   –   ІІІ місце у міському етапі обласного конкурсу на краще оповідання до 70- ї річниці початку Великої Вітчизняної війни, ІІІ місце у міському етапі конкурсу «Ми пам’ятаємо»; 2012-2013 н.р. -  ІІ місце  у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості  в номінації  «Історія України і державотворення»; 2013-2014н.р. -  переможця міського етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості  в номінації  «Історія України і державотворення»,  ІІ місце у міському заочному конкурсі презентацій соціальних проектів серед членів міської Ради школярів “Для тебе, рідне місто!” ІІ місце у міському етапі  Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок»; 2014-2015н.р. – переможців міського етапу Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» в номінації «Духовна спадщина мого роду».
Результати участі в Інтернет конкурсах 2014 р.:  Інтернет-олімпіада «Мультитест» 9 учнів отримали диплом учасника, у Всеукраїнському конкурсі «Лелека» взяли участь 7 учнів.
Як класний керівник, є провідним організатором виховних впливів на учнів з боку  навчально-виховного комплексу, позашкільних заходів, громадських організацій. Багато працює з учнями, організовує цікаві пізнавальні  виховні заходи, виховні бесіди, проводить заходи для учнів та батьків. Систематично  проводить батьківські збори, надає психолого-педагогічні поради батькам. Протягом останніх десяти років є головою ради НВК №1.
Користується авторитетом і повагою в колективі. Це підтверджено результатами анкетування, проведеного у січні 2014 року. 100% респондентів  зауважили, що педагог завжди позитивно впливає на навчання та виховання дітей,  дає пораду батькам, якщо у дитини виникла проблема. Вчитель добре ставиться до дітей, має авторитет в учнівському середовищі. 75% опитаних відзначили, що діти зацікавлені в уроках, які проводить учитель, педагог  дає достатньо глибокі знання з суспільствознавчих предметів, має достатньо високий рівень загальної культури.
100% опитаних дітей відзначили, що вчитель однаково ставиться до всіх учнів класу, приходить з гарним настроєм на урок, користується авторитетом в учнівському середовищі. 80% вважають, що вчитель зрозуміло пояснює матеріал на уроці, проводить цікаві уроки, вимогливий та справедливий, добирає різні види робіт, як для сильних, так і для слабких учнів.  
Більшість вчителів закладу (92%) вважає, що Ірина Георгіївна має високий рівень загальнопедагогічної підготовки, вміє організовувати навчально-виховний процес. 87% відмітили високий рівень ефективності роботи з батьками учнів, вміння надавати дієву допомогу молодим вчителям та колегам по роботі.
Порядний, чесний, толерантний педагог, відзначається високим рівнем загальної культури.

Директор НВК №1                           Н.Є. Римар

Комментариев нет:

Отправить комментарий